28.mar.2007, kl.06:48

min svärmor

Min svärmor

Jag har läst några berättelser här och tänkte att det som hände i höstas skulle kunna bli en novell.
Jag är en 48 årig man sambo med Monica 40 år. vi har varit ett par i 4 år,
båda från skilda.
Vi hade beställt en resa till Kanarieöarna 2 veckor i oktober, Maspalomas, vi bodde senast i Playa-Ingleses och då upptäckte vi att man kunde bada nakna där, och vi tyckte båda att det var skönt, så nu skulle vi bo nära naken badet.

Veckan innan vi skulle åka var min sambo tvungen att åka till Atlanta USA, med sin Chef på tjänste resa, och skulle vara borta 10 dagar c:a .
Du får åka själv sa hon då, du hittar säkert nån som du kan umgås med på resan, ok tänkte jag det kan bli skönt att vara ensam på nakenstranden och kolla brudarna. Kanske man kan träffa nån Qvinna som är sugen på sex oxså.

Nästa dag så kom Monica och sa att hon pratat med sin mor och hon var pigg på att åka i hennes ställe ,resan och hotellet var ju redan betalt.

Ja vad säger man, svärmor är en snygg kvinna med en fin kropp, som går på gym och tränar ,stor byst lagom rund över höften lyxhustru 58 år.
Svärfar är Vd på ett större företag och de har det bra ställt.
Jag har Varit tänd på henne och även fantiserat om henne men aldrig tänkt nåt mer på det och nu skulle jag resa med henne på semester, och dela dubbelrum med henne så det flög en hel del tankar genom huvudet. Men så tänkte jag glöm det, hon är ju Monicas mor men ändå, sist vi var på restaurang och jag dansade med henne så tryckte hon så jag fick stånd och då gned hon sin fitta mot min kuk, så kanske, det kunde bli någonting , om jag skötte korten rätt.

Dagen kom och vi tog en taxi ut till Arlanda hon sa på resan ut att hon tyckte det skulle bli roligt att få resa med mig, gav mig en puss på kinden, och sa att vi reste som ett par, när vi kom ut så checkade vi in oss , vi satt sen i avgångs hallen och väntade på att få gå ombord, då kom ett meddelande om att planet skulle bli c:a 1 timme försenat. Vi hade redan tagit en drink i baren som svärmor bjöd på, så vi gick och beställde en till, sen blev vi bjudna på kaffe av flygbolaget och då beställde Bibbi som hon kallas hon heter Birgitta en Conjac till kaffet.

Vi fick sen gå ombord och vi hade tur som fick våra platser på ett säte med två stolar. Bibbi fick sitta vid fönstret och jag bredvid.
Vi hade blivit lite påverkade av spriten och det kändes av spänt.
Vi kom i väg och efter en stund så frågar Bibbi om jag vill gå till naken stranden i Maspalomas. Ja svarade jag, Monica och jag var dit förra året och tyckte det var skönt att vara nakna.
Det tycker jag med sa hon, Men trodde aldrig att jag att jag skulle få vara naken med dig och dessutom ensam sa hon. och gav mig en till kyss på kinden igen.

Maten kom och vi åt och drack vin till maten och likör till kaffet.
Efter det så frågade hon vad jag tyckte om att få resa med henne i stället för Monica.
Det blir nog trevligt sa jag och tittade på hennes lår ,hennes kjol hade åkt upp en hel del på låren och så kunde jag se hennes bröst för ett par knappar var
oknäppta i blusen ,vilket resulterade i att min kuk började växa i byxorna.
Det var skönt att du tycker det, jag tycker oxså att det ska bli roligt, samtidigt som hon smeker mitt lår och når min hårda kuk i byxbenet.
Oj vad är det som fått den här så här, säger hon och klämmer åt runt kuken och så rullar hon fingrarna runt ollonet. jag trodde det skulle gå för mig ,men så slutade hon då, jag sa att det var hon som gjorde det.

Kom sa hon följ mig. Vi reste oss hon gick före och jag följde efter och så kom vi till toaletterna som visade sig vara en trappa ned, det hade jag aldrig varit med om förut. Det var som ett rum där med en bänk att sitta och vänta på.
Hon drog in mig på den ena toan.
När vi kommit in så spände hon upp min livrem drog ner mina byxor och tog fram kuken . Oj vilken stor och fin kuk ,mmmm sa hon och stoppade in min kuk i munnen och började suga, mmm vad jag varit nyfiken på din kuk ,har ju bara känt den när vi dansat , och jag har fantiserat många gånger om att du knullat mig när jag knullat med Karl, mmmm hon suger några ggr så reser hon sig upp kysser mig på munnen känner hennes tunga som pressas in i min mun, det snurrar i min skalle pulsen går på max känner hur blodet pulserar fram i kroppen.
Då tar hon av sig sina trosor stoppar dom i min ena ficka, hon böjer sig fram över toa stolen kom , knulla mig nu ,kör in din sköna kuk i min kåta fitta ,nu vill jag äntligen känna din kuk i mig,
Jag tänker inte på nåt annat än att äntligen få knulla henne och kör in kuken i hennes våta hala fitta. Jag kom till botten direkt.
Jaaa kom knulla mig nu Magnus ,guuud vilken härlig kuk du har ohhhh. Jag börjar knulla henne och känner att det kommer att gå snart för mig, så jag säger att jag kommer inte att kunna hålla tillbaka för din fitta är sååå skön.
Ohh ja kom du fyll min fitta med din sås Manus med stanna inte jag kommer oxså snart.
Jag kände hur det började pirra i ryggen och hur min sats kom samtidigt som det dunkade i tinningarna. Där kom första spruten, Jaaaa kom min vän kom spruta min fitta full. Och så stönade hon fram att hon oxså kommer ohhhh nuuu Magnus vilken skön kuuuk ohhhh.
Då hörde jag hur att någon kom till toan bredvid ,och låste dörren.
Jag drog ut min kuk ur henne hon vände sig om och vi kysstes, det kommer att bli en härlig resa Magnus, Jag vill ha din kuk i mig många gånger.
Jag drog upp byxorna och öppnade dörren, ingen där ,men såg en rygg i trappen upp. Svärmor skulle kissa och torka sig först, jag tänkte gå in på en av de andra men de var alla upptagna. Oj shiit tänkte jag då har de säkert hört oss, men som tur var hade ingen sett oss. Svärmor kom ut så jag kunde gå in och pinka, hon gick före tillbaka, och satte sig.

När vi åter satte oss så lutade sig Bibbi mot min axel och viskade att det var det skönaste knullet hon haft på mycket länge. För Kalle han var oftast för trött för sex så det brukade bli i veckosluten på sin höjd . och då brukade han komma för tidigt , för henne och så somnade han, dessutom hade jag större kuk än vad han har.
Vilken härlig semester vi kommer att få sa hon, och kysste mig på munnen .
Men försökte jag inte så öppet.
Varför det sa hon dom tror ju vi är ett par.
Ja det har du rätt i svarade jag. Men det är nog inte rätt mot Monica och Kalle.
Du sa hon Kalle är inte intresserad av sex han är bara intresserad av sitt arbete, och Monica har nog fått kuk av Benny så hon klarar sig sa hon.

Vaaa menar du sa jag ,skulle Monica knulla med chefen.
Ja vad tror du dom gör, i USA . Monica bokade dubbelrum åt dom två, och det brukar hon alltid göra när de reser, Varför tror du hon är den bäst betalda , kvinnan på hennes jobb.
Jag var chockad av att höra detta, visst min sambo tjänade dubbelt så mycket som jag gjorde det stämmer ,och hon reste alltid med Benny.
Jag frågade vad hon hade för bevis att de knullade.
Jo sa Bibbi, Jag har misstänkt länge att det var nåt mellan dom, med tanke på hennes avancemang på jobbet, och att de alltid reste tillsammans, och nu när hon avstod semester resan. så jag frågade henne rakt ut om hade sex .

Då erkände hon att de hade sex och hade haft det i flera år, redan innan vi träffades, men att hon skulle inte vilja ha något förhållande med honom utan det var mest för jobbet, och ok sa hon de har bra sex, han har en storkuk 23 cm och 20 cm i omkrets hon hade mätt en gång. Det var skönt att ibland bli helt utfylld men det skulle bli jobbigt i längden.
Hans fru visste om deras förhållande och tycker det är skönt att inte behöva ställa upp så ofta. så du behöver inte oroa dig att hon ska lämna dig för hon älskar dig och tycker ni har bra sex och är igentligen nöjd med det.
Men hon tjänar 20.000 i månaden på att Benny får knulla henne.

Det tog en bra stund att smälta detta, att veta att min sambo var i USA och knullade med chefen.

Vi kom fram och fick vårat rum ,det var eftermiddag och vi var lite sugna på mat och att gå ner på stranden.
När vi ställt ifrån oss baggaget och klätt av oss för att få på lite tunnare kläder, så lägger sig Bibbi naken på sängen med sina ben åtskilda,
där ser jag då hennes mogna kropp som ligger öppen för mig, hennes stora bröst flyter ut mot sidorna ,hennes breda höft och lår, hon har stora bröst vårtor som står rakt ut och mörka vårtgårdar.
Hon är inte helt rakad men med kort klippt buske ovanför fittan hon är rakad på fittan så man ser hennes inre blygdläppar som sticker fram nedanför clittan som står som en liten kuk.

Kom min älskling slicka min fitta nu säger hon och särar på fittan så jag ser hennes inre.
Min kuk reser sig av denna syn och jag kryper upp mellan hennes ben och för min tunga längs hennes springa upp mot clittan som jag suger in och drar i med mina läppar, så ned igen och då sticker jag in tungan så långt jag kan och så sticker jag in ett finger i hennes anus och då stönar hon tungt ,
Ohhhh Magnus vad skönt du gör det, meeer slicka mig knulla min bak med ditt finger.
Jag håller på en stund så ropar hon ohhh jaaag kooommer nuuuu ohhhh ,och så går hon upp i brygga, sen dunsar hon ned igen, och slappnar av,.
Kom nu knulla mig med din sköna kuk, jag kryper upp och för kuken mot hennes fitta och hon möter mig så kuken åker in i botten i henne ,jaaa knulla min kåta fitta, knulla svärmor ge mig kuuuk, ohhh Magnus knulla mig hårt.
Jag pumpar på min pung daskar i hennes skinkor ,min kuk far ut och in i hennes fitta jag har inte knullat en sån trång och skön fitta, på länge, hennes fitta kramar min kuk ,känns som när jag knullar sambon i analen. Vilken kvinna hon var helt vild, stötte imot slog sina ben runt mig ,och hon kom igen och då kände jag att min utlösning kom oxså och slungades in i hennes fitta.
Jaaa fyll min fitta med din sås Magnus min älskling min knull hingst, ohhh jag kommer igen nuuu.
Jag var helt slut och låg kvar på henne med kuken kvar inne i henne, men tillslut så drog jag ur min kuk, hennes fitta kramade min kuk när jag drog ut den, så kändes det aldrig med Monica ,hennes fitta är mycket slappare, sen så duschade vi, och gick och åt mat, det blev en pizza, på en närbelägen pizzeria.
Efter det så gick vi ner på stranden och klädde av oss nakna och lade oss ner på stranden och njöt av att få ligga där nakna i solen. men solen gick ned efter en liten stund och då gick vi nakna efter stranden på en kort promenad, det kändes skönt. Det var samling och information på hotellet på kvällen och sen så gick vi upp på rummet och knullade tills vi somnade.

Dagen efter så sken solen och jag vaknade med stånd som Bibbi märkte, är du kåt älsklingen sa hon och började att suga min kuk, sen så satte hon sig gränsle och red mig tills vi båda fick orgasm och jag tömde mitt morgonstånd i hennes fitta, Hon satte på sig ett par shorts och en knyt blus men inga trosor när vi gick och åt frukost.
Sen gick vi ut och handlade lite skaffning till stranden Vin fyllda painriche och frukt.
Det blev ett par händelse rika veckor med mycket knulla Bibbi hade ett uppdämt behov och var kåt hela tiden och sugen på bus. om ni vill så kan jag berätta mera.